Polski artysta, grafik, ilustrator i scenograf. W 1986 roku z wyróżnieniem ukończył Wydział Architektury Wnętrz i Wzornictwa Przemysłowego Państwowej Wyższej Szkoły Sztuk Plastycznych w Poznaniu (obecnie Uniwersytet Artystyczny). Na początku swojej kariery tworzy scenografie do programów teatralnych, kulturalnych i publicystycznych w telewizji publicznej. Początek lat 90-tych otworzył nowe możliwości – rozwijająca się technologia komputerowa pozwalała na stopniowe przenoszenie procesu twórczego do wirtualnej rzeczywistości. W odróżnieniu od wielu grafików młodego pokolenia, Igor mocno rozwinął swoje umiejętności w tym zakresie. Nauka nowych narzędzi informatycznych pozwoliła mu na realizację pierwszych komercyjnych zleceń z zastosowaniem komputera. Pozostaje związany z Poznaniem, pierwszymi komputerowo modyfikowanymi pracami Igora są plakaty realizowane dla Międzynarodowych Targów Poznańskich. Rozwój programów graficznych, fotografii cyfrowej i możliwości jej wykorzystywania w pracach graficznych istotnie zwiększa pojemność oraz nadaje nowy wymiar pojęciu sztuki surrealizmu – granice pomiędzy tym co realnie istniejące oraz sferą iluzji i czystej wyobraźni artystycznej, przestają istnieć. Igor Morski jest niewątpliwie prekursorem tego kierunku.
Na początku lat 90-tych nawiązuje współpracę z tygodnikiem „Wprost” – wówczas czołowym tytułem prasowym zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej w Polsce, z których pozostaje związany przez dwie kolejne dekady. Jest tam graficznym komentatorem, ilustratorem. Świat obrazów powstających w wyobraźni Morskiego i przenoszonych na ekran komputera jest przez wielu odbierany dość dosłownie – punkt graniczny pomiędzy realną, fizyczną rzeczywistością oraz przestrzenią zarezerwowaną dla wyobraźni staje się trudny do zdefiniowania. . Artysta równolegle, też dzięki nowym możliwościom ale i przy udziale talentu twórcy, zmienia się też funkcja ilustracji prasowych tworzonych przez Igora. Surrealistyczne ilustracje dopowiadają często część historii opowiadanej przez autora artykułu lub odkrywają nową, wizualną perspektywę znaczeniową – „moje ilustracje nie mają charakteru ozdobnika tekstu, ale stają się jego intelektualnym dopełnieniem” – mówi o swoich pracach Igor Morski i trudno nie zgodzić się z takim spojrzeniem.
Obiekty Morskiego publikowane we Wprost zachwycają, a do jego pracowni ustawia się kolejka klientów. Jego prace pojawiają się m.in. w Newsweek, Polityka, Gazeta Wyborcza, Duzy Format, Playboy, Focus, Manager Magazine, Charaktery. Jego prace regularnie pojawiają się również w międzynarodowych magazynach jak amerykański Deloitte Review, australijski Prevention, Sydney Morning Hearald, Money, ITB, Men’s Health, Womans Health, The Washington Post, The Boston Globe, Businesweek, Businesman Magazine. Igor Morski jest laureatem wielu prestiżowych nagród, w tym Communication Arts Excellence Award (2008, 2010) i Applied Arts Award (2010). Pracował dla znanych światowych agencji reklamowych, takich jak Abelson Taylor, Saatch&Saatchi, Mill, RTOP Philadelphia USA.